Wednesday 22 April 2015

Bury All Your Secrets In My Skin

_DSC8128_edited
_DSC8144_edited

_DSC8106_edited
Witam Witam :)
Nigdy nie byłam zagorzałą fanką pasków , jednak wiosna bardzo mnie na nie nastraja :) Bluzeczkę z dzisiejszego posta mam od NASTYDRESS . Bardzo podoba mi się jej styl . Wycięte ramionka naprawdę sprawiają , że bluzka jest nietypowa i już nie taka "casualowa". 
Pogoda wczoraj była świetna i uwielbiam to jeziorko ! 
A dziś byliśmy w cyrku , który przyjechał do naszego miasteczka . Ostatnio byłam w takim miejscu jako dziecko , więc muszę przyznać , że było to dla mnie wstpaniałe przeżycie :)
Może uda mi się wstawić kilka zdjęć z tego wydarzenia w kolejnym poście :)

Trzymajcie się !
Do następnego :)
xx


EN:
Hello , Hello :)
I've never been a big fan of stripes , but spring really inspires me for them :) Striped top which I wear in today's post is from NASTYDRESS. I like its style so much. Cut out shoulders really make this top unusual and not so casual.
The weather was great yesterday and I love this lake!
And today we were in the circus that came to our town. Last time I have been in  such a place as a child, so I have to admit that it was an amazing experience :) 
Maybe I'll add a few photos from the event in the next post :)

Take care!
xx
_DSC8180_edited
_DSC8134_edited
_DSC8190_edited

_DSC8173_edited
_DSC8155_edited (2)
_DSC8152_edited
_DSC8182_edited
_DSC8123_edited


WEARING:
PRIMARK BOOTS , BAG , SUNNIES
STYLEMOI PANTS
HM BLAZER
OASAP HAT



22 comments:

  1. W tym sezonie paski są bardzo modne, a twoje wyjątkowo ciekawe, świetna stylizacja, extra wyglądasz!

    ReplyDelete
  2. Świetna bluzeczka :D i piosenka Slipknota... :)
    http://kitty-hat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Genialna stylizacja, świetnie Ci w kapeluszu :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz ekstra - jak zawsze ;)!

    ReplyDelete
  5. bluzeczka jest świetna!
    takiego fasonu, to ja chyba ani na żywo ani w blogosferze do tej pory nie widziałam ;)

    i jak drobniutko w niej wyglądasz!

    ogólnie zawsze widać, żeś szczupłym stworzeniem, ale tutaj - jeszcze bardziej!

    ReplyDelete
  6. Super zdjecia, cudne miejsce! :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładne zdjęcia i tło do nich,podoba mi się bluzeczka :)

    ReplyDelete
  8. Spodnie bardzo mi się podobaja, i bardo w Twoim stylu :) wlasnie tak powinnas najczesciej sie nosic ;)

    pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  9. Podoba mi się bluzka, ciekawie wygląda!
    Pozdrawiam ;-)

    ReplyDelete
  10. cudowna bluzka ! bardzo, baardzo stylowo :)

    ReplyDelete
  11. Tą stylizacją trafiłaś idealnie w mój gust. Super :)

    ReplyDelete
  12. Kobieto jaka sceneria,wow! A tak poza tym to świetny zestaw,troszkę grunge :)

    ReplyDelete
  13. Mnie w tym sezonie paski również zawładnęły ;) Świetnie wyglądasz

    ReplyDelete
  14. Ale świetna bluzka! A kapelusz bardzo Ci pasuje.

    ReplyDelete
  15. świetnie wyglądasz!

    pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam takie sety! Świetnie wyglądasz! Też posiadam tą torebkę tylko w kolorze zieleni jest przecudowna!

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/ Zachęcam również do obserwowania, chętnie się odwdzięczę

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3