Wednesday 2 April 2014

To Express Is To Feel

Haja :)
To mój poniedziałkowy outfit , pogoda była fajnaaaa i byłam w dobrym towarzystwie ,także był to na prawdę super dzień. 
Moja nowa torebka ma w sobie wszystko co lubię - skóra , czerń , frędzelki , skulls , chains , just love it !!!! 

Buziaki :*

EN:
hi :)
This is my  Monday's outfit , the weather was sooooooo nice and I was in good company - really great day. 
My new bag has everything I like -  black, fringes, skulls, chains, just love it!! 

Kisses: *


and the winner of romwe black lace blouse giveaway is 

lyrxxapparel@gmail.com

congratulations!!! romwe will contact you ;)

_DSC2101_edited (2)
_DSC2104_edited
_DSC2115_edited (3)
_DSC2126_edited
_DSC2103_edited
_DSC2100_edited

_DSC2118_edited
_DSC2105_edited
_DSC2098_edited
_DSC2112_edited
_DSC2123_edited
_DSC2122_edited

_DSC2141_edited

wearing:
romwe boots  , velvet top
new look jeans






21 comments:

  1. ojej jak mi się podobasz w tym kolorku :))) wszystkie dodatki bym Ci zabrała <3

    ReplyDelete
  2. Zestaw dobrany idealnie :)
    Wyglądasz świetnie :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. bosko wyglądasz w tym kolorze;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    będę bardzo wdzięczna !:)

    ReplyDelete
  4. wow, super zestawienie! ♥

    ReplyDelete
  5. welurowana bluzka, przecudowna ♥

    ReplyDelete
  6. Mega fajna torebka i buty! :) bardzo dobra stylówka jak zawsze z resztą :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  7. Boska welurowa bluzka ! Świetnie wygląda i ten kolor :) Super :)

    ReplyDelete
  8. Wow, świetny zestaw ! :)

    ReplyDelete
  9. jak zawsze pozytywnie mnie zaskakujesz :)

    ReplyDelete
  10. Strasznie strasznie lubię patrzeć na Twoje pomysły :)

    ReplyDelete
  11. uwielbiam wszystko, co tu masz!
    a szczególnie buty!
    bosko!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  12. uwielbiam takie mocne, rockowe polaczenia :)) dobrze w tym wygladasz, pewnie tez dobrze sie czujesz :))
    duuzo usmiechu :))!

    ReplyDelete
  13. Oh my god I won!!!! Thank you so much!!

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3